  • Data: 2004-08-16 12:07:31
    Temat: Re: brak świadectwa maturalnego
    Od: "AM" <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    "Maddy" <m...@e...com.pl> wrote in message
    news:cfq7k9$hbi$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Czyli jednak powinna postawic się sekretarce?
    > A jakas podstawka prawna? Byłabym wdzieczna bo to nie mój rejon a czasu
    > nie ma za duzo na szukanie. Dobrze byłoby "uderzyć" po oczach jakaś
    ustawą.

    > Takowego koleżanka tez nie posiada. Z tego co wiem zginęły
    > (prawdopodobnie w czasie jednej z licznych przeprowadzek - wszak mówia
    > że trzy przeprowadzki = jeden pożar :-) ) wszystkie świadectwa sprzed
    > studiów.
    >
    > Maddy
    >
    > --

    Niestety przeżyłam to samo - na dyplom ukończenia studiów kręcili nosem,
    jakby to była co najmniej podróba :( Po przeprowadzce mało wiedziałam,
    gdzie co mam, ale w obliczu zakamieniałej niechęci sekretarki szkoły
    pomaturalnej do mojego dyplomu, dokonałam wręcz cudu i wśród licznych pudeł
    znalazłam świadectwo maturalne. Pani była zadowolona.
    Muszę jednak powiedziec, że pracownicy szkoły, do której ja startowałam,
    mieli rózne zdanie na temat mozliwości składania dyplomu - przyjęliby go,
    gdyby sprawa nie rozbijała się gdzieś o wyższe stołki.
    Króko mówiąc nadal nie wiem, czy można było wepchnąc im dyplom, czy nie ;/
    Jak ktoś wie, to niech się pochwali wiedzą :)

    Pozdrawiam
    AM