  • Data: 2004-08-16 11:59:42
    Temat: Re: brak świadectwa maturalnego
    Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Kaliope napisał:

    > To poskarżyć się w Kuratorium Oświaty (właściwym dla miejsca prowadzenia
    > szkoły), bo sekretarka jest niedouczona. Jak najbardziej można złożyć
    > świadectwo ukończenia szkoły wyższej (przecież nie przyjęliby na uczelnię
    > bez matury) zamiast świadectwa maturalnego. A tak na marginesie - te szkoły

    Czyli jednak powinna postawic się sekretarce?
    A jakas podstawka prawna? Byłabym wdzieczna bo to nie mój rejon a czasu
    nie ma za duzo na szukanie. Dobrze byłoby "uderzyć" po oczach jakaś ustawą.

    > policealne, są "policealne" a nie "pomaturalne", więc wystarczającym
    > dokumentem jest również świadectwo ukończenia szkoły średniej (bez matury).
    > pozdrawiam

    Takowego koleżanka tez nie posiada. Z tego co wiem zginęły
    (prawdopodobnie w czasie jednej z licznych przeprowadzek - wszak mówia
    że trzy przeprowadzki = jeden pożar :-) ) wszystkie świadectwa sprzed
    studiów.

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl