  • Data: 2011-03-08 07:10:38
    Temat: Re: biegły na sprawie
    Od: "Misiek" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "kawi" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:il3dnb$57u$1@news.onet.pl...
    > Użytkownik "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> napisał w
    > wiadomości news:il3b0f$pmc$1@news.onet.pl...

    > [...]
    >
    > [...]
    >
    > Napiszę, że sprawa zakończyła się moją wygraną a sąd w uzasadnieniu
    > wyroku stwierdził, że "w całości obaliłem opinię biegłego".
    > Na biegłego "mam nerwa" :) i uważam, że takie osoby nie powinny być na
    > liście biegłych sądowych bo; są nierzetelni, nie angażują się w sprawę
    > _bezstronnie_, snują teorie nie bedącymi opiniami (mnie usiłował udowonić,
> [...]

    Wytocz proces bieglemu "o znieslawienie" hehehe
    Jak dla mnie to - skoro proces sie juz zakonczyl - niewiele mozesz mu
    zrobic. No chyba ze faktycznie wystapil bys do sadu z procesem lub jakims
    wnioskiem o skreslenie go z listy bieglych jako powod podajac niesolidnosc
    itd itp. le jak to zrobic - nie mam juz zielonego pojecia.