  • Data: 2011-03-08 07:59:49
    Temat: Re: biegły na sprawie
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 07.03.2011 22:31, kawi pisze:

    > Urząd, jak napisałem wczśniej, jest inngo zdania ale to na razie w
    > rozmowie nieoficjalnej.
    > Gdyby doszlo do działań oficjalnych to dowody są w dokumentacji sądowej
    > w postacji zapisu w protokole rozprawy i załaczonych do sprawy dowodów
    > w postaci mapki.

    Akta spraw sądowych są wyłączone z ochrony prawami autorskimi i pokrewnymi.

    Przykład: stworzyłeś dzieło w postaci pięknej, plenerowej fotografii. Na
    wystawie ktoś się dopatrzył na niej śladów istotnych do np. rozwikłania
    jakiejś zbrodni, które przypadkiem znalazły się w kadrze. Mało tego, że
    sąd nie musi siebie prosić o zgodę na skopiowanie i włączenie do akt -
    ty nie masz prawa odmówić udostępnienia kopii do ekspertyzy (ukrywanie
    dowodów itepe).