  • Data: 2007-06-05 21:11:05
    Temat: Re: bezstronny lub zbyt madry biegly ..
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:f43mpc$dep$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Tak.

    Moim zdaniem nie, z uwagi na §12 ROZPORZĄDZENIA MINISTRA SPRAWIEDLIWOŚCI z
    dnia 24 stycznia 2005 r. w sprawie biegłych sądowych. Taki biegły nie
    będzie posiadał pełnych praw obywatelskich w Polsce.

    > Wydaje mi się że standardy medyczne powinny być wszędzie takie same.

    Nie do końca. O ile za czasów Hipokratesa możliwości medycyny ograniczała
    głównie wiedza medyka, a strona techniczna większego znaczenia nie miała. O
    tyle teraz bywa, że nie da się uratować pacjenta z tego powodu, ze po
    prostu nie ma w danym miejscu i czasie odpowiedniego urządzenia. A biegły
    powinien udzielając odpowiedzi na pytanie, orientować się w realnych
    możliwościach.