  • Data: 2007-06-06 11:57:23
    Temat: Re: bezstronny lub zbyt madry biegly ..
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Sowiecki Agent"
    .pl> napisał w
    wiadomości news:f464u9$eaf$3@inews.gazeta.pl...
    > ciach..
    >
    > podziwiam łatwość pisania tak długich i nie głupich postów :)
    >
    > Moglbys mi zapodać namiar na te orzeczenie mówiące ze lekarz nie jest
    > funkjconariuszem publicznym ?

    Nie mam pod ręką LEX-a. W LEX-ie znajdziesz dwa. Raz sąd wypowiadał się na
    temat felczera, a w uzasadnieniu - z tego co pamiętam - podał, że należy
    stosować tę zasadę do pozostałych pracowników służby zdrowia. Drugi raz
    zdaje się w kontekście jakiegoś tam ordynatora, gdzie zauważono, że łapówkę
    przyjąć może tylko w związku ze sprawowanym urzędem, a nie samym byciem
    lekarzem. Piszę w uproszczeniu bo pod ręką nie mam. Jeśli nie masz dostępu
    do LEX-a (to zdaje się jest podwieszone do 228 kk) to odezwij się na PRIV.
    Poszukam i Ci wyślę. W parcy mam na pewno w pdf-ie to na dysku.