  • Data: 2007-06-05 22:05:51
    Temat: Re: bezstronny lub zbyt madry biegly ..
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Robert Tomasik wrote:

    > Obecny Rząd podniósł sprawę do rangi problemu "społecznego" i korupcję
    > tę ściga w sposób podobny, jak za gorszych czasów ścigano działaczy
    > "podziemia". Czyli generalnie nie bacząc specjalnie na fakt, że na dobrą

    Właśnie sobie oglądam stare kroniki filmowe i toczka w toczkę przypomina
    mi to "akcje" z polowaniem na "spekulantów". Plus był "odcinek grozy" -
    pokazywano straszliwe, potworne zjawisko - różne ceny za tren sam towar ;)

    [ciach]

    > niezrozumiałym jest, że osoby które są obecnie przy władzy o tym nie
    > wiedziały, ale to temat do dyskusji na grupie o polityce, a nie prawie.
    > Moim zdaniem nie chciały po prostu wiedzieć, bo o aż taką indolencje w

    Wiedziały. Teraz tylko za wszelką cenę te pijawki usiłują zbić
    polityczny kapitał. Konstruktywnie niczego nie potrafią zrobić, więc
    tylko polują na "wrogów klasowych" i dowalają kolejne podatki (np.
    podatek tego całego religi).
    [ciach]

    > Zastanawiając się nad przyczynami tego całego zamieszania doszedłem do
    > wniosku, że rzekoma korupcja wśród lekarzy stała się tematem zastępczym.
    > Obecna ekipa rządząca obejmując władzę ogłosiła, że mamy w kraju
    > korupcję, a ona ją zwalczy.

    Bingo.

    [ciach]

    > aby na pewno doszło do naruszenia jakiegoś zakazu wyrażonego w prawie
    > karnym. Dopiero na końcu rozważyć kto ponosi za to winę. W tej
    > konkretnej sprawie najwyższe czynniki zajęły już stanowisko co do winy,
    > zanim ustalono stan faktyczny i zastanowiono się, czy aby na pewno
    > doszło do naruszenia norm karnych.

    Cóż, a czego można się spodziewać po triumwiracie pisuarowych hipokrytów
    i karierowiczów z kompleksami, lepperowych buraków i brunatnych
    koniowatych...