    From: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: bezrobotni
    Date: Sun, 7 Dec 2003 19:17:38 +0100

    Użytkownik "jacroza" <"jacroza TO_USUN"@mail.icpnet.pl> napisał w
    wiadomości news:x730hav0nbp2$.j6lv5x61p9ld.dlg@40tude.net

    > [.....................]
    >
    > Nie czym to jest spowodowane, ale z Twoich wypowiedzi wręcz bije
    > nienawiść do prawie co piątego obywatela tego kraju. Nie przesadzasz z
    > tymi *wałkoniami* i *nierobami*?
    > Naprawdę myślisz, że te 18% bezrobocia to fikcja i wszyscy Ci ludzie są
    > niegodnymi wsparcia i pomocy jednostkami?
    > No cóż, wszystko zależy od punktu siedzenia...

    Może on tu trochę zbyt uogólnił?. Może faktycznie jest
    zaślepiony nienawiścią do *nierobów_pasożytów* lecz
    wie, że *nie wszyscy bezrobotni* takimi są? Może tę
    "nienawiść" powinien przelać z większości bezrobotnych
    na większość *złodziei_wyłudzaczy_naciągaczy* żyjących
    na nasz koszt poprzez zasiłki (wypłaty?) z MOPR'u?. W
    znaczącej wiekszości świadczeń są to świadczenia dla
    alkoholików, cwaniaków i innych cyganów. :) Także
    PFRON to duże pole do popisu dla "umiejących się znaleźć".
    Ostatnio przyszła do mnie do firmy kobieta po zakup
    zestawu komputerowego za 10 000 PLN (dziesięć tysięcy)
    Z kwoty tej ona wpłaciła osobiście 600 PLN (sześćset), a
    resztę zapłacił PFRON czyli MY!. Więkoszość rozsądnie
    myślącego społeczeństwa ma dość utrzymywania wszelkiej
    maści cwaniaków_nierobów i obrywa ten co w danej
    chwili "znajdzie się pod ręką". :)

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    Niezliczony jest ród głupców.