    Date: Wed, 26 Jan 2022 18:53:29 +0100
    Subject: Re: bezprececensowy zamach na wolność
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <ss3acj$f55$1@gioia.aioe.org> <61e59a61$0$514$65785112@news.neostrada.pl>
    <ss4812$2fk$1@gioia.aioe.org> <61e5ab73$0$536$65785112@news.neostrada.pl>
    <ss4j9n$8qa$1@gioia.aioe.org> <61e5dc40$0$493$65785112@news.neostrada.pl>
    <ss60ne$foo$1@gioia.aioe.org> <c...@4...net>
    <1...@4...net>
    <43739ffu816d$.1gyusan7ovrn1.dlg@40tude.net>
    <61e6fb8f$0$509$65785112@news.neostrada.pl>
    <y3a7d9gxhxcj$.hze9erwiq2zd.dlg@40tude.net>
    <61e835f8$0$509$65785112@news.neostrada.pl>
    <ae3xa3voakb5$.jnyqy9fokstc$.dlg@40tude.net>
    <61e9a088$0$497$65785112@news.neostrada.pl>
    <1px8pm3jz31tu$.14j4mfst1zf3t$.dlg@40tude.net>
    <61ebbf7f$0$536$65785112@news.neostrada.pl>
    <4u31u7fk3pt5$.1gzp6tkrqyln0.dlg@40tude.net>
    <61eef60c$0$540$65785112@news.neostrada.pl>
    <rlilqwcmv5et$.rxp7jj9uufcz$.dlg@40tude.net>
    From: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 25.01.2022 o 13:03, Olin pisze:

    > No o tym:
    > https://pl.wikipedia.org/wiki/Wsp%C3%B3%C5%82czynnik
    _korelacji
    > https://pl.wikipedia.org/wiki/Koincydencja

    To absolutnie o niczym nie musi świadczyć. Tutaj akurat świadczy, bo
    zapewne pozim sczepień miał jakiś wpływ, natomiast w prosty sposób
    widać, że nie tylko on. Korelacja i koincydencja nie muszą mieć nic
    wpólnego ze związkiem przyczynowo-skutkowym (choć często mają). Na
    przykład większość z trafionych piorunem nosiła gacie, ale to jednak nie
    gacie przyciągają pioruny:P

    > Na to bym nie wpadł. Wystarczy podzielić dane na dwie grupy i korelacja
    > idzie się paść.

    No to podziel i zobaczysz:)

    > https://pl.wikipedia.org/wiki/Lista_pa%C5%84stw_%C5%
    9Bwiata_wed%C5%82ug_PKB_(parytet_si%C5%82y_nabywczej
    )_per_capita
    > Grecja (2018): 29 123
    > Polska: 31 939
    > No masz rację: Grecja zubożała.
    >
    > A tu się robi zabawnie:
    > Portugalia: 32 006
    > A Portugalia w czubie.
    >
    > Słowenia: 36 746
    > Czechy: 37 371
    > czyli niewiele mniej niż Włochy, Cypr i Hiszpania.

    Ty szukasz trendu czy wyjątków?

    > Nie mamy na podorędziu demoludu z dużym stopniem szczepień, ale na
    > szczęście jest biedna, choć mądra, Argentyna, gdzie co najmniej 73.43%
    > olało św. Bobolę i poszło dać się ukłuć.

    Wiesz co - ok - niech będzie, że masz rację. Chciałem poważnie pogadać,
    ale chyba masz rację że to kwestia wiary i obrazy uczuć religijnych;)

    Dla twojego info - szczepię się i jestem ateistą. A i nie studiuję prawa:P

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.