  • Data: 2022-01-26 21:58:25
    Temat: Re: bezprececensowy zamach na wolność
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 26.01.2022 o 19:51, Kviat pisze:

    > Nie pamiętam czy pytałem... na podstawie czego w takim razie RKI robi
    > swoje raporty, w których podają dane z badań?
    > Zmyślają te dane?

    > Ja?
    > Przeoczyłeś, że to są dane z RKI i że dawałem ci linki do źródeł?
    > Ja tylko odrobiłem za ciebie lekcje.

    Pisałem, że niemieckiego nie znam w stopniu komunikacyjnym, więc
    prosiłem, żebyś zacytował. Rozumiem, że to jest tak powszechna wiedza,
    że jedynie w niemieckim języku dostępna?

    > Na poparcie tego co twierdzisz nie masz nic. Zero. Null. Własne
    > obserwacje przez okno. Czyli zero, null.

    Tak jest. Nic. Zupełenie nic. No może poza danymi, że udział
    zaszczepionych przeroczył odsetek zaszczepionych w populacji. No i że
    wszędzie na świecie jebło zakażeniami w kosmos. Dobra - żyj sobie w
    przekonaniu, że nie ma żadnych znaków na niebie i ziemi. A za pół roku
    znów będzie że szury miały racją - ni skąd kurwa mogły wiedzieć?

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.