  • Data: 2022-01-27 07:00:00
    Temat: Re: bezprececensowy zamach na wolność
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Skąd to wiadomo? Rozkładają i ci i ci. Owszem, seniorów pewnie więcej,
    > ale tych nieseniorów nieszczepów tak samo jak szczepów?

    Dla obciążenia infrastruktury mają znaczenie w zasadzie tylko nieszczepy
    60+. A oni się po siłowniach kinach i nocnych klubach raczej nie rozbijają.

    > Zapewne chcemy jakoś to wszystko wypośrodkować.... Szczepienia chronią
    > jednak tę infrastrukturę.

    No właśnie szczepienia 60- od czasu kieydy przestały chronić przed
    zakażeniami i transmisją już niespecjalnie.

    > No co ja na to poradzę? :)

    Na dzień dobry należy po prostu takich pomysłów nie popierać i być
    przeciw. Zwłaszcza że nie mają już uzasadnienia epidemioligicznego, a
    nawet jakby miały to jest zgodne z prawem rozwiązanie na stole.

    > No właśnie nie wiem dlaczego uważasz, że młodszych przed cięzkim
    > przebiegiem nie chroni. Jest ich faktycznie tak niewielu?

    Chroni. I tak - jest ich statystycznie nie wiele. Jak ma pierdolnąć to i
    tak pierdolnie. Jak masz ochronić infrastrukturę to nie działaniami tak
    gdzie możesz ugrać pojedyncze procenty. Politycznie wygląda to tak, że
    pis powinien zaszczepić przymusowo akurat swój elektorat, ale się boi bo
    im słupki spadną. Więc udają że coś robią ale tak, żeby dostało się nie
    pisiemu suwerenowi a reszcie. I wtedy suweren będzie zadowolony - ich
    nie ruszą bo wpierdol dostanie "somsiad" co "ciekawe skąd "ma
    pienionszki" na szlajanie się po knajpach i siłowniach" a to zawsze
    cieszy jak się skurwysynowi somsiadowi dostanie. Przy okazji wprowadzą
    społecznie akceptowaną furtkę na pozaprawne prześladowania obywateli po
    uważaniu a i myślącą część społeczeństwa podzielą na "naukowców" i
    "szurów" co właśnie obserwujesz. Możnaby pomyśleć, że naczelnik gra w
    szachy 5D ale to po protu naród głupi...

    Przy okazji bo widzę, że i tak już szurem zostałem (akurat nie w
    dyskusji z tobą) to już śmiało mogę na pełnym szurstwie wspomnieć o
    adolfie. Żydów w gettach zamykali bo tyfus.

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.