    Date: Mon, 24 Jan 2022 18:35:22 +0100
    Subject: Re: bezprececensowy zamach na wolność
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <61dd8792$0$543$65785112@news.neostrada.pl> <srk39k$deg$1@gioia.aioe.org>
    <61ded3a0$0$500$65785112@news.neostrada.pl>
    <srmor1$13ie$1@gioia.aioe.org>
    <1e3y64i72r74q$.9gtqq7y3ydn3$.dlg@40tude.net>
    <1...@4...net> <a...@w...eu>
    <1...@4...net>
    <sxohwwq7cutl$.1leuzybv1sis8$.dlg@40tude.net>
    <VXmGJ.355677$onI5.285104@fx13.ams1>
    <61ea40ca$0$509$65785112@news.neostrada.pl>
    <xuLGJ.154704$0Kl7.56789@fx11.ams1>
    <61ebb542$0$536$65785112@news.neostrada.pl>
    <kXQGJ.481875$SVq5.387035@fx14.ams1>
    <61ebef77$0$526$65785112@news.neostrada.pl>
    <ck3HJ.115012$Xrb5.41314@fx01.ams1>
    <61ed05cc$0$514$65785112@news.neostrada.pl>
    <YQlHJ.163944$0Kl7.28587@fx11.ams1>
    <61ee34ba$0$468$65785112@news.neostrada.pl> <sslpfn$v0t$1@gioia.aioe.org>
    From: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 24.01.2022 o 09:54, Kviat pisze:

    > Czyli nawet nie zajrzałeś.
    > Cytują profesora, podają nazwisko...

    Ale pod artykułem to kto konkretnie się podpisał? Bo cytowałem ci chyba
    nawet jaki pseudonim ci autorzy mieli. Pod innym nie podpisał się nikt.
    Nawet daty nie ma...

    celo wypowiedział się tak, żeby
    > gawiedź miała przynajmniej szansę zrozoumieć jak to działa.

    Ten od podstawówki, liceum i uniwersytetu?

    > Kurwa... dałem ci linka do cotygodniowego raportu Robert Koch Institute.

    Pisałem ci - niemieckiego nie znam. Nie zna zapewne 90%+ uczestników tej
    grupy. Nie ma w cełym internecie badania skuteczności zapobiegania
    zakażeniu omicronem po dwóch dawkach po polsku albo angielsku, tylko tak
    żeby dane były a nie "zauważalnie", "optymistycznie" czy "zajebiście",
    były podane konkretne dane na podstawie konkretnych badań (a nie miana
    przeciwciał) i żeby jeszcze się ktoś pod tym podpisał?

    > Z tabelami, wykresami, podanymi warunkami i ograniczeniami tych badań...
    >
    > Jeżeli twierdzisz, że to nie są poważne dane, to się ośmieszasz.

    Nie wiem, bo są w języku którego nie znam. Moje prawo.

    > Ręce opadają... jak krew w piach.

    Dokładnie - prosić o jedne poważne badanie dostyczące skuteczności
    przeciw zakażeniu omikron w "pełnej dawce" w normalnym języku i jak krew
    w piach. Wszyscy przecież wiedzą, więc nikt nie zbadał;)

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.