  • Data: 2022-01-24 19:55:10
    Temat: Re: bezprececensowy zamach na wolność
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 24.01.2022 o 15:25, Olin pisze:

    > Sorry Winnetou, ale gdyby policzyć współczynnik korelacji - czego nie chce
    > mi się robić, bo trzeba ręcznie wklepywać dane z wykresu - to raczej
    > wyjdzie bliski 1, a nie 0, więc to nie koincydencja.

    Przyznam, że nie wiem o czym piszesz.

    > Przyznaję, że gdyby wziąć PKB na SZ wyjdzie zapewne podobnie,

    I tylko o tym piszę. Ten wykres tak naprawdę pokazuje co innego -
    podziel sobie na dwie części od litwy w górę i w dół. Dla każdej połówki
    nie będzie już takiej ładnej idealnie liniowej zależności (zwłaszcza da
    dolnej) natomiast pięknie widać podział na starą i bogatą europę oraz
    demoludy i "biedną" grecję.

    > ale te same
    > bogate kraje przed szczepieniami jakoś sobie nie radziły, a po wakacjach
    > 2021 stał się cud.

    Ale ja nigdy nie przeczyłem, że szczepionki zmniejszaja ryzyko zgonu.
    Naprawdę.

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.