  • Data: 2022-01-24 19:06:39
    Temat: Re: bezprececensowy zamach na wolność
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 24.01.2022 o 12:42, Olin pisze:

    > Mimo łagodniejszego przebiegu, w krajach słabo zaszczepionych obecna górka
    > zgonów niewiele mniejsza od poprzednich fal, a w takiej Hiszpanii po
    > wakacjach 2021 dziwnie płasko.

    Z ciekawości sprawdziłem - Izrael - zawsze byli w awangardzie - znacznie
    niżej (przynajmniej na razie) - wielka brytania też. Niemce - przypadki
    ostro w górę zgony w dół, ale chyba jeszcze za krótko żeby stwierdzić.
    Zobaczymi co będzie dalej, ale wcale bym się nie zdziwił, gdyby okazało
    się, że na omikron szczepionka większego znaczenia mieć nie będzie.
    Przed infekcją i tak nie chroni, przebieg i tak łagodny...

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.