  • Data: 2022-01-12 19:26:18
    Temat: Re: bezprececensowy zamach na wolność
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 12.01.2022 o 10:15, Kviat pisze:

    > Kto jak kto, ale medycy powinni wiedzieć, że szczepionka nie chroni
    > zarażeniem.

    Bo przed zarażeniem nie chroni, przed zakażeniam:

    https://www.cdc.gov/coronavirus/2019-ncov/vaccines/e
    ffectiveness/why-measure-effectiveness/breakthrough-
    cases.html

    "COVID-19 vaccines are effective at preventing _infection_, serious
    illness, and death"

    > Nie istnieją takie szczepionki.
    > I nigdy nie istniały.

    Dziwne.

    https://www.cdc.gov/flu/vaccines-work/effectivenessq
    a.htm

    How does CDC monitor vaccine effectiveness?

    CDC has been working with researchers at universities and hospitals
    since the 2003-2004 flu season to estimate how well flu vaccine works
    through observational studies using laboratory-confirmed flu as the
    outcome. These studies currently use a very accurate and sensitive
    laboratory test known as real-time RT-PCR (reverse transcription
    polymerase chain reaction) to confirm medically attended flu virus
    _infections_ as a specific outcome.

    Jeszcze na wypadek jakby była wątpliwość co do tłumaczenia to mamy po
    polsku:

    https://pl.wikipedia.org/wiki/Zaka%C5%BCenie

    Zakażenie, _infekcja_ (z łac. _infectio_) - wtargnięcie do organizmu
    drobnoustrojów chorobotwórczych i ich _następujące_namnażanie_się_[1].

    > Przed zarażeniem chroni kombinezon. Jeśli jest szczelny.

    Znów mieszasz zarażenie i zakażenie.

    > Szczepionka powoduje wytworzenie (nauczenie organizmu) mechanizmów

    > Jeżeli w małym pomieszczeniu zamkniesz kilka osób i jeden zarażony na
    > wszystkich nakicha, to nie ma znaczenia ilu z nich jest zaszczepionych,
    > a ilu nie jest. Może być 99,9% zaszczepionych - a zarazi się 100%.

    Generalnie masz rację, z tym że ten pierwszy musi być raczej zakażony a
    nie zarażony.

    https://portal.abczdrowie.pl/koronawirus-czym-rozni-
    sie-zarazenie-od-zakazenia

    Zarażenie - przeniesienie wirusa (przed tym szczepionki nie chronią),
    Zakażenie - namnażanie się wirusa w wyniku zakażenia (i przed tym
    szczepionki generalnie z różną skutecznością chronią)

    > Szczepionka NIE CHRONI PRZED ZARAŻENIEM.

    Natomiast przed zakażeniem chroni a przynajmniej z jakąś tam
    skutecznością powinna. Co więcej właśnie ta skuteczność jest badana w
    czasie badań klinicznych.

    Generalnie jak chcesz z kogoś drzeć łacha, że szur i z nauką na bakier
    to wypada najpierw przeczytać, bo wyśmiewanie szurów że szczepionki
    nigdy nie chroniły przed zakażeniem to jest już gwóźdź do trumny w
    której spoczywa aktualnie wiarygodność hurraoptymistów od szczepionek.

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.