  • Data: 2022-01-12 20:24:43
    Temat: Re: bezprececensowy zamach na wolność
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 12.01.2022 o 19:26, Shrek pisze:

    > Natomiast przed zakażeniem chroni a przynajmniej z jakąś tam
    > skutecznością powinna. Co więcej właśnie ta skuteczność jest badana w
    > czasie badań klinicznych.
    >
    > Generalnie jak chcesz z kogoś drzeć łacha, że szur i z nauką na bakier
    > to wypada najpierw przeczytać, bo wyśmiewanie szurów że szczepionki
    > nigdy nie chroniły przed zakażeniem to jest już gwóźdź do trumny w
    > której spoczywa aktualnie wiarygodność hurraoptymistów od szczepionek.

    Jeszcze znalazłem taką ciekawostkę na stronie WHO - widać oni jeszcze
    nie wiedzą, że szczepionki nigdy nie chroniły przed zakażeniem i transmisją:

    The TAG-CO-VAC considers that COVID-19 vaccines that have high impact on
    _prevention_of_infection_and_transmission, in addition to the prevention
    of severe disease and death, are needed and should be developed. Until
    such vaccines are available, and as the SARS-CoV-2 virus evolves, the
    composition of current COVID-19 vaccines may need to be updated, to
    ensure that COVID-19 vaccines continue to provide WHO-recommended levels
    of protection against infection and disease[4] by VOCs, including
    Omicron and future variants

    Czyli już wiedzą, że trzeba updajty szczepionki zrobić (co w sumie nie
    jest zaskoczeniem). Jeszcze ciekawszy jest poprzedni akapit:

    With near- and medium-term supply of the available vaccines, the need
    for equity in access to vaccines across countries to achieve global
    public health goals, programmatic considerations including vaccine
    demand, and evolution of the virus, a vaccination strategy based on
    repeated booster doses of the original vaccine composition is unlikely
    to be appropriate or sustainable.

    Na ile znam angielski to tam stoi napisane że w krótkim i średnim
    okresie, biorąc pod uwagę dostępność szczepionek i zapotrzebowanie
    światowe żeby osiągnąć cele "światowe" oraz fakt mutowania wirusa
    strategia szczepień polegająca na ciągłym podawaniu busterów nie wydaje
    się być właściwa.

    całość
    https://www.who.int/news/item/11-01-2022-interim-sta
    tement-on-covid-19-vaccines-in-the-context-of-the-ci
    rculation-of-the-omicron-sars-cov-2-variant-from-the
    -who-technical-advisory-group-on-covid-19-vaccine-co
    mposition

    Sami tworzycie szurów:P

    --
    Shrek