  • Data: 2022-01-13 10:39:55
    Temat: Re: bezprececensowy zamach na wolność
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:srmr4l$ad0$...@g...aioe.org...
    W dniu 12.01.2022 o 14:29, Tomasz Kaczanowski pisze:
> [...]
    grozi-katastrofa-epidemiologiczna-ekspert-jesli-nic.
    html

    >Tu masz wyjaśniony ten fenomen:
    >https://portal.abczdrowie.pl/wsrod-zmarlych-na-covi
    d-19-az-30-proc-to-osoby-zaszczepione-dr-rzymski-wyj
    asnia-skad-to-krazace-w-internecie-klamstwo
    >https://konkret24.tvn24.pl/zdrowie,110/30-procent-z
    gonow-to-zaszczepieni-na-czym-polega-tu-manipulacja-
    danymi,1083957.html

    Zaraz zaraz ... to dlaczego wyszlo 30%, skoro wyjasnione, to chyba
    wiesz?

    Fluktuacja, tendencyjnie dobrany tydzien?
    Inne czynniki?

    >Może przy okazji komuś się rozjaśni, za co są blokowane konta
    >konfederastów.

    No to spojrzmy w TVN na dane z MZ
    15.10 - 40015 zgonow na/z Covid, 816 wsrod zaszczepionych.
    osoby zaszczepione to 2.03% osob zmarlych.

    https://twitter.com/MZ_GOV_PL/status/147690095113073
    8690
    31.12 - 61002 zgonow na/z Covid, 6525 wsrod zaszczepionych.

    Roznica
    21 tys zgonow, 5709 wsrod zaszczepionych.
    Mnie wychodzi, ze 25% zmarlych to osoby zaszczepione.
    Ministerstwo podaje, ze 10.69% - juz nie 2% ..

    To komu powinni zablokowac konto?
    Konfederacji, MZ, TVN, Tobie?

    jak popatrzec na ostatni tydzien to juz jest 33%
    https://twitter.com/MZ_GOV_PL/status/147400185036615
    2706

    I jeszcze ciekawostka
    https://twitter.com/MZ_GOV_PL/status/147690849876400
    9474
    https://twitter.com/MZ_GOV_PL/status/147400939830965
    0435

    31.12 2 618 863 zakazenia od rozpoczecia szczepien drugą dawka, w tym
    498 543 wsrod zaszczepionych
    23.12 2 528 067 zakazen, 446 710 wsrod zaszczepionych.

    Wychodzi mi na to, ze w tydzien zarazilo sie 52 tys osob
    zaszczepionych i 39 tys osob niezaszczepionych.

    Przy 21mln osob zaszczepionych, wiec ok 17 mln niezaszczepionych.

    Szczepionki w ogole nie chronią przed zakażeniem?

    To moze choc zmniejszaja zarazliwosc chorego ... ale gdzie tam -
    obecna fala zarazen w UK jest znacznie wieksza niz poprzednie.
    A tam ponoc duzo osob zaszczepionych, i jakos nie pomoglo.

    Ciekawe - nowe lepsze mutacje sa odporne na szczepionke, czy
    faktycznie po 5 miesiacach odpornosc spada ponizej nieszczepionej.
    A moze jedno i drugie - tzn nowe mutacje zafalszowaly/wplynely wyniki
    badan?

    Natomiast trzeba przyznac, ze smiertelnosc w UK znacznie mniejsza w
    tej fali ... szczepionka pomaga?
    No i u nas tez jakby widac, skoro z podobnego poziomu zachorowan
    zaszczepieni maja tylko 30% zgonow.
    No i warto by grupy wiekowe uwzglednic.

    Na razie MZ podjelo srodki zaradcze i nie widze nastepnego tłita z tej
    serii.
    Urlop, czy nie bedzie Konfederacja pluła nam w twarz ...

    >Powrotu do zdrowia życzę.

    Oby nie byl potrzebny :-P

    J.