  • Data: 2022-01-13 11:44:17
    Temat: Re: bezprececensowy zamach na wolność
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 13.01.2022 o 11:34, Kviat napisał:

> [...]
    > szczepionka znacząco łagodzi przebieg choroby i ogranicza śmiertelność -
    > to chyba oczywiste, że jest skuteczna na zakażenie.
    >
    > Co z tego, że w szpitalach jest 50% zakażonych i zaszczepionych i 50%
    > zakażonych niezaszczepionych?
    > Taka informacja jest gówno warta.
    > Jeżeli w szpitalu jest 100 osób, z tego 50% to 80-latki zaszczepione z
    > pierdyliardem innych problemów zdrowotnych, a 50% to 30-latki
    > niezaszczepione, to chyba zmienia obraz? I jeżeli nawet tych 80-latków
    > umrze więcej niż tych 30-latków, to można wyciągnąć wniosek, że

    gdyby tak było może miałbyś rację, ale tak nie jest...

    > A jest?
    > Przecież wirusy mutują, naukowcy to nie jasnowidze.
    > Pracują nad kolejnymi szczepionkami (i nad lekarstwami).
    > I dopóki nie znajdą, to nic lepszego nie mamy.

    wczesne leczenie eliminuje większość hospitalizacji....

    > Jeżeli przy nowych wariantach wirusa szczepionka traci (wolniej czy
    > szybciej) ileś tam procent skuteczności, zbadali, że dawka
    > przypominająca znacząco podnosi ten procent (nawet jeśli tylko na pół
    > roku, albo i krócej), no to w czym problem?

    nawet EMA przyznaje (ciekawe kiedy zmienią zdanie, bo to nie pierwszy
    raz, gdy przyznają rację naukowcą, a później biznes wymusza zmianę
    zdania):
    https://www.polskieradio24.pl/5/1223/Artykul/2883634
    ,Dawki-przypominajace-a-odpornosc-Jest-nowe-zaleceni
    e-Europejskiej-Agencji-Lekow

    "częste dawki przypominające przeciw COVID-19 mogą niekorzystnie wpływać
    na układ odpornościowy człowieka."

    pewnie to też płaskoziemcy.

    --
    http://zrzeda.pl