  • Data: 2003-07-04 19:55:52
    Temat: Re: bez prawa jazdy
    Od: a...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    > > Czyli czeka Cię jeszce raz egzamin.
    >
    > mam nadzieję że oblejesz

    A ja trzymam kciuki i życzę powodzenia.
    Dość już pijanych pieszych na drogach.
    Przeczytałam dopiero, że dostałeś 2 lata w zawieszeniu na 1/2.
    Coś pokręciłeś, bo zawiasy kogą być na najmniej na 2 lata.
    Może było odwrotnie pół roku na 2 lata? Sprawdź
    Ale i tak ( jak już pisałam wcześniej) miałbyś przy uznaniu środka karnego
    przez Sąd za wykonany, zatarcie skazania i byłbyś czysty.
    Pa pa