  • Data: 2003-07-06 08:53:48
    Temat: Re: bez prawa jazdy
    Od: Marcin Debowski <a...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

    In article <2...@n...onet.pl>, a...@p...onet.pl wrote:
    > Nikomu nie życzę wpadnięcia pod samochód, także pijanemu człowiekowi.

    To nie była aluzja do Ciebie.
    Porównaj Message-ID: <be402b$a9d$1@nemesis.news.tpi.pl>

    > To zawsze będzie bardzo przykre. Pomyślmy jednak o kierowcach. Nie sądzę, że
    > mogli spać spokojnie.

    W psychoanalizę bawić się nie będę ale ktoś kogo dręczą takie wyrzuty,
    zwykle nie życzy komuś innemu aby wpadł pod samochód.

    > I nie popadajmy od razu w skrajności. Kierowcy przekrazcający dozwoloną
    > prędkość, stanowią dziś większość, nie chodzi tu o gościa ze spuszczoną szybą
    > z muzą na całą parę, który czuje się bogiem na drodze. Przekroczeniem
    > prędkości jest już jazda 60 na 40.

    A skąd wiesz o kogo chodzi i o jakie okoliczności?

    > Pytałam o zawiasy, ponieważ takie nie istnieją. A związek przyczynowy, o
    > którym piszesz musiał wystąpić, w innym wypadku nie byloby skazania.

    Ale inicjator nic o tym nie napisał. Prawda? Z jego listu raczej wynikało
    że nie było takiego związku. To że ktoś był pijany i się wtarabanił to
    być może tylko pół prawdy, a jak wiadomo pół prawdy to już bywa i całe
    kłamstwo. Zresztą wbrew pozorom nie odnoszę się do samego zdarzenia
    bo jak to wyglądało naprawdę to wie tylko zainteresowany i nie powinno
    się tego kategorycznie oceniac, a ja się zwyczajnie dziwie że nie mając
    danych, wobec <be402b$a9d$1@nemesis.news.tpi.pl> Ty zakładasz a priori że
    to on jest ofiarą.

    --
    Marcin