  • Data: 2003-07-05 01:58:32
    Temat: Re: bez prawa jazdy
    Od: Marcin Debowski <a...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

    In article <2...@n...onet.pl>, a...@p...onet.pl wrote:
    > A ja trzymam kciuki i życzę powodzenia.
    > Dość już pijanych pieszych na drogach.
    > Przeczytałam dopiero, że dostałeś 2 lata w zawieszeniu na 1/2.
    > Coś pokręciłeś, bo zawiasy kogą być na najmniej na 2 lata.
    > Może było odwrotnie pół roku na 2 lata? Sprawdź

    A to jest normalny wyrok w takich sprawach? Bo mi się coś jakby wydawało,
    że w takim wypadku do wyroku skazującego potrzebne jest wykazanie związku
    przyczynowo-skutkowego, czyli że nawalony gość zginął bo przekroczona
    została szybkość. Więc coś się tu chyba nieco więcej niż 2 na 1/2 nie
    zgadza, co niekoniecznie musi dziwić u osoby życzącej innym wpadnięcia pod
    samochód.

    --
    Marcin