  • Data: 2010-08-04 22:31:59
    Temat: Re: barter uhh pracowniczy
    Od: Student <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 08/05/2010 12:17 AM, Andrzej Lawa wrote:

    > To jakaś grupa etniczna lub coś w tym stylu? Bo jeśli masz na myśli
    > studentów, czyli takich do studiują na wyższych uczelniach, to słowo to
    > pisze się z małej litery (pomijam przypadek np. początku zdania ;) )

    > Owszem. A potem jeszcze od tego darmowego mieszkania. Barter jest jak
    > najbardziej opodatkowany.

    > Oczywiście że nie.
    Co za durny kraj, a jeśli sam sobie pomaluję farbą ścianę ?

    Co jeśli ścianę pomaluje mój brat ?

    Co jeśli ścianę pomaluje mój daleki kuzyn ?

    Co jeśli ścianę pomaluje mi kolega z podstawówki ?

    Co jeśli ścianę pomaluje mi gościu, którego poznałem na przystanku
    autobusowym ?

    Co jeśli ścianę pomalują studenci, którzy wynajmują sobie wynajmowane
    mieszkanie farbą właściciela ?

    Zwłaszcza interesuje mnie ten ostatni punkt. Cóż widać, że policja przez
    wakacje będzie musiała założyć jakieś brygady lotne w mieszkaniach
    studenckich : ( " On ma pędzel i wiaderko w rękach ! Gleba gnoju, gleba
    !!!!).

    Pewnie, można sprowadzić wszystko do absurdu. Albo wynająć dobrego
    prawnika ... :(.