    From: spp <s...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: badania lekarskie pracownika, który zwiał
    Date: Thu, 21 Jun 2012 12:00:20 +0200

    W dniu 2012-06-21 11:45, Nixe pisze:

    > Dla Ciebie to nieistotne? Pomnóż to przez kilkanaście/dziesiąt osób na
    > miesiąc, to może zmienisz zdanie :)

    Pokaż mi firmę z której kilkanaście/kilkadziesiąt osób miesięcznie
    przychodzi do pracy a potem ucieka. Coś takiego nie ma prawa istnieć na
    ryku. :(

    > Ależ nikt Ci nie każe, ale skoro sam proponujesz takie rozwiązania, to
    > nie broń się teraz tak żarliwie, że "sam tego nie stosujesz", bo
    > zabrzmiało to cokolwiek niewiarygodnie ;-)

    A to już nie mój problem. Po prostu zauważyłem, (nawiasem mówiąc po
    Twoim poście) że jest to połowiczne rozwiązanie ale ... jest. :)

    > Ach, no tak, bo pracodawca w odróżnieniu od pracownika musi być honorowy
    > i nie ma prawa przejmować się kosztami. Poza tym to biznesmen, czyli
    > zwykła kapitalistyczna świnia i burżuj, więc zero litości dla takich.

    Sorry - pracodawca który próbuje przerzucić swoje ustawowe obowiązki (i
    koszty) na innych to rzeczywiście takim jest.

    --
    spp