  • Data: 2012-06-21 15:06:58
    Temat: Re: badania lekarskie pracownika, który zwiał
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 21 Jun 2012, Nixe wrote:

    > Udowodnij, że umowa zlecenie, którą zawarłam z panem Kowalskim jest sprzeczna
    > z prawem. Powodzenia :)

    Przecież pisałem o sprzeczności z prawem, a nie niemożliwości
    udowodnienia tegoż, to ostatnie co najwyżej jest kolejnym kamyczkiem
    do ogródka "złe prawo" :>

    > No jeśli rozumujesz w taki sposób, jak wyżej, to strasznie mi przykro.
    > Argumentujesz mniej więcej tak, jak niektóre panie z ZUSu, które uważają, że
    > wszystkie ciężarne kobiety celowo zatrudniają się na etat, żeby wyłudzić
    > zasiłek macierzyńskiego :)

    Ależ przeciwnie.
    Uważam, że użycie w tym kontekście słowa "wyłudzenie" to przestępstwo :P
    (skoro ustawodawca sporządza głupie prawo...)

    > Może i z wielu czyni, niemniej jednak udowodnij, że czyni przestępcę ze mnie.

    Przecież durnota tegoż polega m.in. na braku możliwości udowodnienia :]

    Ależ ja jej nie szargam ;)

    pzdr, Gotfryd