  • Data: 2002-12-19 13:28:52
    Temat: Re: atak psow cd.
    Od: "666" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    IMHO sprawa powinna być potraktowana od strony prawnej tak jakby to właściciel tych
    dwóch brytanów (co najmniej brak nadzoru, a może wręcz atkie wyszkolenie, np. bierze
    udział w walkach psów) rzucił sie na małego pieska i zagryzł go na smierć...
    Zostawić na ulicy niezamknietego samochodu nie wolno, ale zagryźć sąsiada psami tak,
    oto jakie mamy prawo.
    JaC
    PS. Nie pisz, że "psy" kogoś pogryzły, tylko że brytany, bo inaczej policja palcem
    nie kiwnie ;-))

    > No bardzo mnie to zastanawia.
    > Jesli pies wyrywa cos co mam na rekach to chyba zagrozenie zycia jest ewidentne
    (zupelnie inaczej gdyby rzucil sie na psa ktory idzie obok).