  • Data: 2005-07-02 16:45:14
    Temat: Re: art 441 ksh Komentarz C.H.Becka
    Od: "Sewer" <s...@w...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Goomich" <g...@u...to.wp.pl> wrote in message
    news:Xns96877DE982E7Egoomichskrzynkapl@127.0.0.1...
    > "Sewer" <s...@w...gazeta.pl> naskrobał/a w

    > Interesuje cię nie KSH, tylko przepisy o KRSie. A dokładniej
    > Rozporządzenie Ministra Sprawiedliwości z dnia 21 grudnia 2000 r. w
    > sprawie określenia wzorów urzędowych formularzy wniosków o wpis do
    > Krajowego Rejestru Sądowego oraz sposobu i miejsca ich udostępniania
    > (Dz.U.2000.118.1247). A już zupełnie dokładnie, to załączniki nr 17
    > (formularz KRS-Z3) i nr 58 (KRS-ZF)

    > Nie.

    Uzupełnię odpowiedź, że właściwym (także) załacznikiem jest nr 46 KRS-WG
    EMISJE AKCJI.
    Jednak nie we wnioskach (wyborze druków) do KRS jest problem.

    Tylko kwestia jest w sprawie niezbędnych załaczników. Tutaj druków KRS nie
    ma. Natomiast wymagany jest spis nabywców.
    Spotkałem się a praktyką, iż sąd rejestrowy uznał za wystarczający spis
    nabywców, który wymianiał imiona i nazwiska osób oraz w drugiej kolumnie
    była liczba przydzielonych akcji. Według mnie trudno jest to nazwać spisem
    nabywców, gdyz nie indentyfikuje to osób, które dokonały zapisu. De facto
    taki spis nie jest spisem nabywców. Gdyż konkretny nabywca charakteryzuje
    się siedzibą lub miejscem zamieszkania.
    Czy jest sposób aby wymusić na sądzie rejestrowym uzupełnienie tych danych i
    w jakim trybie?

    W pierwszej kolejności szukam potwierdzenia dla znaczenia słów "spis
    nabywców".

    Pozdrawiam
    Sewer