  • Data: 2011-01-12 04:09:55
    Temat: Re: alkohol na kredyt - orzecznictwo
    Od: scream <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 11 Jan 2011 18:11:09 -0600, witek napisał(a):

    > ze to sprzedawca udziela kredytu kupującemu.

    Jak rozumieć kredyt w takim przypadku? Przecież kredyt z zasady jest
    oprocentowany, tak więc sytuacja, kiedy daję komuś alkohol a ten ktoś musi
    mi oddać pieniądze np. za 2 dni - nie jest sprzedażą na kredyt.

    A co wtedy kiedy mój dostawca sprzedaje mi alkohol i ustalamy termin
    płatności np. na 14 dni? Czy ustawa dotyczy tylko sytuacji sprzedaży
    alkoholu konsumentowi?

    --
    best regards,
    scream