    From: Marek <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: alimenty
    Date: Thu, 14 Jul 2005 12:44:02 +0200

    Dnia Tue, 12 Jul 2005 18:21:28 +0200, edyta <a...@p...fm> napisał:

    > Witam;
    > Mój by?y m?? ma przys?dzone alimenty na dzieci wyrokiem s?du po 600 z?
    > miesi?cznie. W?a?nie wp?aci? mi z tego tytu?u kwot? 300 z?. twierdz?c ?e
    > pomniejsza sobie kwot? alimentów o koszt pobytu 1 dziecka na koloniach.
    > Czy
    > ma prawo samowolnie pomniejszaae kwot? alimentów i czy przy ewentualnym
    > z?o?eniu wniosku do komornika koszty pokrycia kolonii b?d? zaliczone na
    > poczet alimentów? Chcia?abym dodaae ?e deklarowa?am wcze?niej, i? zwróc?
    > mu
> [...]

    Pani Edyto, potraficie tylko narzekać, nie miał oczywiście takiego prawa,
    ale to już kwestia dogadania
    Spotkałem się z wieloma przypadkami problemów alimentacynych ale z regóły
    kłopoty pojawiają się wtedy kiedy ktos za duzo oczekuje i wymaga. Jeśli
    spokonie byście się doagadywali a nie dari koty o kase to by było i Wam
    łatwiej i napewno dziecko tez by nie odczuwało.