  • Data: 2002-09-05 09:32:33
    Temat: Re: akt notarialny
    Od: "Marek Zachara" <m...@S...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Andrzej" <a...@w...pl> wrote in message news:al74er$57j$1@pippin.warman.nask.pl...
    > czy ktoś może mnie oświecić w następującej kwestii:
    > prezez spółdzielni budowlanej odmówił u notariusza podpisania umowy
    > notarialnej mimo że spełniłem wszystkie warunki dot.wpłat itp. Powodem
    > odmowy był brak zgody z mojej strony na podpisanie oświadczenia dotyczącego
    > zakazu wjazdu na zamknięty teren osiedla. na terenie usytuowane są garaże i
    > miejsca parkingowe które prezes zostawił do swojej dyspozycji jako że
    > posiada większościowy udział we własności wspólnej i jest do końca br
    > zarządcą.
> [...]

    Wszystko zalezy od tego jak sie umawialiscie wczesniej. W zasadzie
    powinna byc umowa przedwstepna i to pisemna, bo tak 'na gebe'
    to chyba nierozwaznie by bylo kupowac cos takiego jak mieszkanie ;-)

    Jesli umowa przedwstepna byla spisana i wypelniles wszystkie
    zobowiazania tej umowy, to zaden prezes nie moze domagac
    sie niczego wiecej od ceibie. Jesli umowa przedwstepna byla w formie
    aktu notarialnego, to sprawa jest bardzo czysta i szybka, po prostu
    umowa sprzedazy musi byc podpisana i tyle. Jesli nie miala formy
    aktu notarialnego, to nalezy dochodzic praw droga sadowa, co
    troche trwa ale tez jest jak najbardziej wykonalne.

    pozdrawiam,
    MZ