  • Data: 2002-09-05 08:30:38
    Temat: akt notarialny
    Od: "Andrzej" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    czy ktoś może mnie oświecić w następującej kwestii:
    prezez spółdzielni budowlanej odmówił u notariusza podpisania umowy
    notarialnej mimo że spełniłem wszystkie warunki dot.wpłat itp. Powodem
    odmowy był brak zgody z mojej strony na podpisanie oświadczenia dotyczącego
    zakazu wjazdu na zamknięty teren osiedla. na terenie usytuowane są garaże i
    miejsca parkingowe które prezes zostawił do swojej dyspozycji jako że
    posiada większościowy udział we własności wspólnej i jest do końca br
    zarządcą.
    co mi grozi w przypadku podpisania oświadczenia że nie będę wjeżdzał?
    jeżeli ktoś może mi pomóc to bardzo proszę o pilną odpowieź .

    Pozdrawiam serdecznie Andrzej