  • Data: 2020-11-12 12:40:52
    Temat: Re: "adwokat" zagubił dokument
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 12.11.2020 o 12:14, _Master_ pisze:

    > ZGUBIŁ, NIE DOSTARCZYŁ, ZAPOMNIAŁ O TERMINIE.
    > Cholera wie jak się będzie teraz tłumaczył
    > Co to zmienia?

    Dla Ciebie może i nic, ale dla reszty wiele. Przyszedłeś po poradę. Jest
    spora różnica w zagubieniu dokumentu, a niedostarczeniu go do sądu
    > Co prawda po to masz pełnomocnika,
    > Po pierwsze nie ja jestem powodem. Jak już to świadkiem który zmarnował
    > siły i środki.

    Cóż to za nakłady, skoro postępowanie było zawieszone, a ostatecznie je
    umorzono.

    > A teraz napisz czy jak adwokat bierze pieniądze za prowadzenie sprawy to
    > zlecający musi go pilnować i pokazywać za rączkę i znać się na prawie?

    Z tego, co piszesz, to nawet nie Ty go wynająłeś. Wiesz, jak się umówili?

    > Po to wynajął adwokata.

    A wiemy po co?

    > W domu w pracy też tak falandyzujesz? ;-)

    On nie falandyzuje, tylko po prostu zwraca Ci uwagę na istotne fakty
    > A może podtarł sobie nim tyłek albo zeżarł? ;-)
    > Nie wiem jak się będzie tłumaczył.
    > Prawdy nie powie. Może mu ukradli? ;-)

    W opisanym tu stanie rzeczy trzeba ustalić, czy mecenas miał obowiązek
    mów dokument dostarczyć. Jeśli nie dostarczył ze swojej winy, to można
    coś zrobić. Jeśli to nie jego wina, to po co gardłować?

    > DOBRA. Nie wij się więcej.

    Piszesz niejasno i dziwisz się, ze ktoś tego nie rozumie.

    --
    Robert Tomasik