  • Data: 2020-11-12 13:26:48
    Temat: Re: "adwokat" zagubił dokument
    Od: _Master_ <M...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Dla Ciebie może i nic, ale dla reszty wiele. Przyszedłeś po poradę. Jest
    > spora różnica w zagubieniu dokumentu, a niedostarczeniu go do sądu

    Jaka z poziomu zleceniodawcy?

    > Cóż to za nakłady, skoro postępowanie było zawieszone, a ostatecznie je
    > umorzono.

    Trzeba będzie zacząć od początku. Genialne w swojej prostocie ;-)

    > Z tego, co piszesz, to nawet nie Ty go wynająłeś. Wiesz, jak się umówili?

    Żeby prowadzić sprawę.

    > A wiemy po co?

    Ośmieszasz się

    > On nie falandyzuje, tylko po prostu zwraca Ci uwagę na istotne fakty

    Istotnym faktem jest nie wywiązanie się "prawnika" z obowiązków.

    To wiadomo z pierwszego postu a potwierdziłem to wyrokiem sądu.

    > W opisanym tu stanie rzeczy trzeba ustalić, czy mecenas miał obowiązek
    > mów dokument dostarczyć.
    Ustalono w pierwszym poście

    Jeśli nie dostarczył ze swojej winy, to można
    > coś zrobić. Jeśli to nie jego wina, to po co gardłować?

    Jak nie jego wina i kto tu gardłuje?

    > Piszesz niejasno i dziwisz się, ze ktoś tego nie rozumie.

    Napisałęm wystarczająco jasno dla człowieka po podstawówce ;-)

    Prawniczyna dała ciała. Jeśli szanowni interlokutorzy nie zrozumieli
    choć przytoczyłem wyrok to przepraszam i żegnam WYLEWNIE ;-)