eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoadres korespondencyjny - czy musi byc na terenie RP? › Re: adres korespondencyjny - czy musi byc na terenie RP?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!newsfeed.tpinternet.pl!nemesis.news.
    tpi.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: AdamS <adam@ciach_ciach.webpark.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: adres korespondencyjny - czy musi byc na terenie RP?
    Date: Fri, 24 Feb 2006 08:41:34 +0100
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 35
    Message-ID: <1...@4...net>
    References: <dthq6o$srv$1@inews.gazeta.pl> <dthqs4$1hv$1@inews.gazeta.pl>
    <12875u0030r34$.9lh0eesb365w.dlg@40tude.net>
    <2...@l...localdomain.local>
    NNTP-Posting-Host: cmd73.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1140766906 23094 83.31.131.73 (24 Feb 2006 07:41:46
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 24 Feb 2006 07:41:46 +0000 (UTC)
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.14.1pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:369331
    [ ukryj nagłówki ]

    Miernik wrote:

    > AdamS <adam@ciach_ciach.webpark.pl> wrote:
    >> Ale skoro nie zarejestruje danych korespondencyjnych, w tym wypadku
    >> adresu i telefonu zagranicznego to jak będzie się kontaktował z
    >> klientem, który właśnie tam przebywa? Skoro nie może tego robić to
    >> zakładanie konta w takim banku mija się z celem.
    >
    > A po co bank ma się kontaktować z klientem? Ja mam konta w kilkunastu
    > polskich bankach, ale w tym czy w zeszłym roku żaden się ze mną nie
    > kontaktował telefonicznie - i dobrze. Jedyny raz kiedy jakiś bank się

    No właśnie bo takie sa polskie banki mają stosunek olewczy do klienta.
    Biorą kasę w zamian niewiele dając.

    > kontaktował ze mną to oddzwanianie w przypadku zdalnego zakładania, ale
    > jak sie zakłada w placówce to jest to zbędne.
    > O ile bank przysyła karty kodów jednorazowych to kontaktuje się w tym
    > celu listownie, ale to można sobie otworzyć konto w banku z tokenem i
    > nie będzie się już nigdy bank potrzebował kontaktować listownie. Kartę
    > co dwa lata można sobie w placówce odebrać.

    Tematem wątku jest *adres* korespondencyjny a nie tylko numer telefonu
    kontaktowego. A na ten właśnie adres przesyłane są chociażby wyciągi
    bankowe. Przy czym należy założyć, że znaczna część osób nie korzysta
    z bankowości elektronicznej.
    Nie sądzę aby zbyt wielu klientów na raz potrzebowało informacji z
    banku podczas pobytu za granicami kraju. Koszty takiej korespondencji
    czy połączeń są w skali banku zapewne znikome. Dbając o klienta nie
    powinno się stwarzać takich ograniczeń, zwłaszcza jak klient za
    prowadzenie konta płaci niemałe pieniądze.


    --
    Pozdrawiam AdamS

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1