  • Data: 2006-02-24 07:41:34
    Temat: Re: adres korespondencyjny - czy musi byc na terenie RP?
    Od: AdamS <adam@ciach_ciach.webpark.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Miernik wrote:

    > A po co bank ma się kontaktować z klientem? Ja mam konta w kilkunastu
    > polskich bankach, ale w tym czy w zeszłym roku żaden się ze mną nie
    > kontaktował telefonicznie - i dobrze. Jedyny raz kiedy jakiś bank się

    No właśnie bo takie sa polskie banki mają stosunek olewczy do klienta.
    Biorą kasę w zamian niewiele dając.

    > kontaktował ze mną to oddzwanianie w przypadku zdalnego zakładania, ale
    > jak sie zakłada w placówce to jest to zbędne.
    > O ile bank przysyła karty kodów jednorazowych to kontaktuje się w tym
    > celu listownie, ale to można sobie otworzyć konto w banku z tokenem i
    > nie będzie się już nigdy bank potrzebował kontaktować listownie. Kartę
    > co dwa lata można sobie w placówce odebrać.

    Tematem wątku jest *adres* korespondencyjny a nie tylko numer telefonu
    kontaktowego. A na ten właśnie adres przesyłane są chociażby wyciągi
    bankowe. Przy czym należy założyć, że znaczna część osób nie korzysta
    z bankowości elektronicznej.
    Nie sądzę aby zbyt wielu klientów na raz potrzebowało informacji z
    banku podczas pobytu za granicami kraju. Koszty takiej korespondencji
    czy połączeń są w skali banku zapewne znikome. Dbając o klienta nie
    powinno się stwarzać takich ograniczeń, zwłaszcza jak klient za
    prowadzenie konta płaci niemałe pieniądze.

    --
    Pozdrawiam AdamS