  • Data: 2006-02-24 15:40:46
    Temat: Re: adres korespondencyjny - czy musi byc na terenie RP?
    Od: Jasek <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    AdamS wrote:

    > W takim razie zawsze można zlecić przekierowanie połączenia
    > telefonicznego z numeru krajowego na numer zagraniczny oczywiście na
    > swój koszt, a w przypadku korespondencji poprosić kogoś (np z rodziny)
    > aby przesyłał korespondencję dalej

    Sa to pewnego rodzaju polsrodki. Z czesci z nich korzystam. Ale moje
    pierwsze postawione pytanie brzmialo - czy bedac w UE instytucja moze
    odmowic rejestracji adresu korespondencyjnego zagranicznego?

    Wiecej, z tego co pamietam na formularzach ZUS/US widnieje rubryczka
    "Panstwo" przy adresie korespondenycjnym. Czyzby sektor panstwowy byl
    gotowy?

    Jacek