  • Data: 2019-05-07 02:15:02
    Temat: Re: administrator forum dyskusyjnego reakcja na post
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2019-05-06, Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:

    > Tylko, by oceniać - nawet moralnie - to trzeba znać szczegóły. Jest masa
    > sytuacji, w których nie da się jednoznacznie określić, co jest dobre, a
    > co złe. Zwłaszcza w czasie trwania zdarzenia, bo później, jak się sprawę
    > przedyskutuje, omówi, przeanalizuje, to może i dojdzie się do wniosku,
    > że można było inaczej. Problemem jest wymyślenie tego wtedy, gdy się to
    > dzieje.

    Nie wiem Robert. W tej konkretnej sytuacji, jakbym był dysponentem
    sprzetu i się o niego zesrywał, to albo poprosiłbym te druga osobę aby
    nadzorowała basen a sam poszedł z AED albo dał jej aby z tym poszła.

    Wydaje mi się, że jest to trochę kwestia pewnych odruchów i osobiście
    martwiłbym sie bardziej, że komus swoją odmową zaszkodzę niż, że mi
    sprzęt ktoś zajuma. Wyrokowanie o potrzebie lub nie uzycia czegos
    takiego jak się nawet nie widziało "pacjenta" jak dla mnie ma w sobie
    kupę arogancji i lekceważenia. W dodatku sytacja może się zmieniać.

    --
    Marcin