  • Data: 2023-12-23 00:07:21
    Temat: Re: a w Sejmie sie dzieje
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2023-12-22, J.F <j...@p...onet.pl> wrote:

    > A jak ich Hamas atakuje, to sie bronia.

    Ciekawy był ten przypadek, gdzie zastrzelili troje zakładników z białą
    flagą. Czy to przejaw dość zrozumiałej paranoi, czy jeden z przejawów
    jak bardzo dbają o palestyńskich cywilów?

    Co dobrze o nich tu świadczy, że nie próbowali mącić i zwalać na Hamas,
    ale może było za grubo i się nie dało.

    --
    Marcin