  • Data: 2023-12-23 09:53:50
    Temat: Re: a w Sejmie sie dzieje
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ale zdajesz sobie sprawę, że te zdziczałe zachowania to ma pewnie jakaś
    > ich garstka, nawet z tej puli zamieszkującej Bliski Wschód?

    Ale oni nawet oficjalne prawo mają zjebane, więc nie jest to margines.

    > U nas też
    > jest taka garstka, co z chęcią wsadzałaby kobiety do więzień (z braku
    > innych środków prawnych),

    No ale nie wsadza. Co więcej jak próbowali to skończyło się tłumami na
    ulicach i skończy się zapewne wahadełkiem w drugą stronę.

    > za to pedofili przenosiła do innej parafii.
    > Jak raz, też najwyraźniej posrana kultura.

    Ale jednak przeniesienie na inną parafię nie jest sankcją oficjalnie
    zapisaną w prawie. i budzi coraz większe oburzenie - obstawiam w efekcie
    wariant irlandzki.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!