eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZwrot zakupionego towaru › Re: Zwrot zakupionego towaru
  • Data: 2006-03-09 13:46:38
    Temat: Re: Zwrot zakupionego towaru
    Od: "Luiza" <u...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    nie ma zwrotów.To tylko dobra wola sklepu
    Użytkownik "Wizard" <w...@k...lm.pl> napisał w wiadomości
    news:dupev3$eni$1@sunflower.man.poznan.pl...
    > Witam.
    > Jak wyglada obecnie sprawa mozliwosci zwrotu zakupionego towaru?
    (konkretnie
    > odziezy)
    >
    > Mila Pani w Carry powiedziala mi, ze to jest tylko dobra wola sklepu,
    ktory
    > moze, ale nie musi zgodzic sie na zwrot (gdy na przyklad kupuje cos na
    > prezent i nie trafie w rozmiar), a ze brakowalo mi argumentow to sie nie
    > klocilem tylko teatralnie wyszedlem, ze sklepu z lekko podkulonym ogonem
    ;)
    >
    > Z gory dziekuje za pomoc.
    >
    > Pozdrawiam,
    > Szymon Adamus
    >
    > PS. czy przecena ma w tym przypadku jakies znaczenie?
    >
    >


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1