  • Data: 2006-03-09 15:24:17
    Temat: Re: Zwrot zakupionego towaru
    Od: "Katri" <katrinosUsUnToUsun@usun to.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    są sklepy, które gwarantują nawet zwrot kasy !! Orsay, H&M...
    korzystałam z tego i bez żadnego problemu mi zwrócono kesz
    i jeśli kupuję coś z ciuchów na prezenty, to właśnie tam
    bo wiem, że zawsze mi wymienią, albo zwrot kasy gwarantują

    ale są też sklepy, takie jak Carry, Mapp, Terranova, Camaieu...
    które niestety nie biorą tego pod uwagę
    ewentualnie wymiana na inny rozmiar lub ciuch
    a najczęściej jest, że nie ma innego rozmiaru tego akurat dobrego
    a na siłę ciężko coś wybrać...i najlepiej jeszcze w tej samej cenie
    i w ten sposób tracą klientów :)))

    pozdr. :)