eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZwrot wadliwego notebooka do sprzedawcy c.d. › Re: Zwrot wadliwego notebooka do sprzedawcy c.d.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "Yawn" <y...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zwrot wadliwego notebooka do sprzedawcy c.d.
    Date: Thu, 14 Jul 2005 11:08:37 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 18
    Message-ID: <db5a2l$lhl$1@inews.gazeta.pl>
    References: <db3t5n$fs$1@inews.gazeta.pl> <db48ru$pf4$2@opal.futuro.pl>
    NNTP-Posting-Host: ip-6-108.ists.pl
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1121332117 22069 193.25.6.108 (14 Jul 2005 09:08:37 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 14 Jul 2005 09:08:37 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2527
    X-Priority: 3
    X-RFC2646: Format=Flowed; Response
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2527
    X-User: yawn
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:312693
    [ ukryj nagłówki ]

    > A może konkretnie na czym polega ta usterka?
    >
    > Bo jak się trafi 'zielony' użytkownik w połączeniu z niekompetentnym
    > serwisem, to mogą się zdarzać różne 'awarie' oraz ich 'naprawy' na
    > poziomie czarów szamana (a wachlowanie się płytami - i jeszcze obudową -
    > na to właśnie wygląda).
    >


    Dziekuje Wszystkim za pomoc.
    Usterka polega na tym, że pracując w sieci bezprzewodowej, notebook się
    restartuje kilka razy dziennie. Problem wystepuje bez wzgledu na wersje
    sterownika WiFi i znika, gdy uzywam zewnetrznej karty WiFi. Dodatkowo, w tej
    samej sieci pracuje notebook innej firmy - i nie restartuje sie wcale.
    Yawn



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1