eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZwrot uszkodzonego towaru a zwrot gotówki ?Re: Zwrot uszkodzonego towaru a zwrot gotówki ?
  • Data: 2005-09-02 22:29:29
    Temat: Re: Zwrot uszkodzonego towaru a zwrot gotówki ?
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    In article <df9pot$s41$1@atlantis.news.tpi.pl>, matti wrote:
    > Sprzedałem klientowi rower , po 2ch tygodniach gośc przyszedł do sklepu z
    > ukęconym pedałem (przekręcony gwint ) , i domaga sie zwrotu gotówki za rower
    > . Na ramie ponaklejane rózne naklejki itd . Mówię więc , że rower oddam do
    > serwisu i załatwię tą sprawę ale on nie chce , chce gotówkę . Powiedziałem
    > mu , że oddam mu pieniądze gdy doprowadzi rower do stanu takiego w jakim go
    > otrzymał , albo oddam mu potrącając jakąś tam kwotę za naprawe . Poza tym

    Na tym etapie nie przysługuje mu nawet prawo zwrotu gotówki a co najwyżej
    naprawa lub wymiana.

    > uszkodzenie to jest uszkodzeniem mechanicznym (albo jezdzil na niedokręconym
    > pedale abo przy dokręcaniu przekręcił gwint) . Gość przychodzi do mnie
    > oddaje mi złoma i chce kase , ma prawo ?

    To, że uszkodzenie jest mechaniczne ma w sumie (tu) niewielkie znaczenie.
    Kwestia nalepek jest zresztą też MZ dyskusyjna (można MZ jeszcze Ciebie za
    nie obciążyć). W każdym razie, to czego może się domagać w tym momencie to
    naprawa/wymiania. Na wymianę możesz się nie zgodzić wykazując, nadmierne
    koszty takiej operacji.

    --
    Marcin

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1