eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZwrot towaru w ciągu 10 dni ? › Re: Zwrot towaru w ciągu 10 dni ?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfe
    ed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: Przemyslaw Osmanski <p...@c...gdzies.net.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zwrot towaru w ciągu 10 dni ?
    Date: Sun, 06 Aug 2006 12:44:51 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 30
    Message-ID: <eb4h66$cg1$1@atlantis.news.tpi.pl>
    References: <o...@m...lan>
    NNTP-Posting-Host: dak139.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1154861062 12801 83.23.10.139 (6 Aug 2006 10:44:22 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 6 Aug 2006 10:44:22 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 1.5.0.5 (Windows/20060719)
    In-Reply-To: <o...@m...lan>
    X-Antivirus: avast! (VPS 0631-3, 2006-08-04), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:405654
    [ ukryj nagłówki ]

    Marek napisał(a):
    >
    > Witam,
    >
    > Podobno towar zakupiony przez internet może być zwrócony w ciągu 10 dni
    > - czy towar może być odpakowany ? Np. Monitor albo myszka są zazwyczaj w
    > zafoliowane lub zapieczętowane w opakowaniu - czy zwrot towaru sprawnego
    > ale odpakowanego może być powodem odmowy zwrotu ? Czy firma Komputronik
    > ma prawo żadać zwrotu kosztów transportu także do klienta ??

    Heh, z drugiej strony postaw sie w sytuacji sprzedawcy ;)
    Sprzet zwrocony zapewne pojdzie do dalszej sprzedazy, stad wzmianki o
    opakowaniu itp.
    Zwrot kosztow - tez logiczne, bo dlaczegoby ktos mial pokrywac
    'widzimisie' kupujacego.

    Ogolnie sprawa jest taka (abstrahując od przepisów) ze liczy sie
    odrobina dobrej woli z każdej strony i nie naciagania wszystkich na
    wszystko.

    Swoja droga bardzo mi Cię żal, że dokonałeś zakupu w tej niesamowitej
    firmie, w której nawet procesory naprawiają i ogólnie klienta mają
    głęboko w poważaniu...

    pozdrawiam,
    Przemek O.


    > --Używam programu pocztowego Opery: http://www.opera.com/mail/
    A co mnie to ;) Ja używam OE :)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1