    From: "Aska" <p...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zwrot pieniędzy za psa
    Date: Wed, 13 Aug 2003 08:28:07 +0200

    Szczeniak ma obecnie 6 miesięcy i zapewniam ,że od dnia zakupu jest pod
    stałą opieką weterynarza. Do dnia dzisiejszego wizyty u weterynarza
    kosztowały mnie około 500zł, jak dla mnie to dużo pieniążków i to na pewno
    nie koniec wydatków, ale kocham tego psiaka.
    Chodowca sprzedając psa powinien być w 100% pewien ,że pies jest zdrowy.
    Gdy poinformowałam hodowczynię o chorobie genetycznej oczek psa i o
    zaleceniu weterynarza ,że żaden pies z tego miotu nie powinien mieć "małych"
    bo chora była matka lub ojciec co oznacza,że wszystkie szczeniaki mają tą
    wadę i należy to przekazać pozostałym osobom ,które zakupiły pieski.
    Niestety hodowczyni powiedziała mi ,że nie zamierza denerwować pozostałych
    osób!!!!
    Jestem oburzona takim postępowaniem i nie zamierzam tego tak zostawić.
    Zawsze byłam bardzo uczciwa i takie oszukiwanie mnie dobija.
    " Na dzień dzisiejszy weterynarz stwierdził... "- znacza ,że jest to juz
    nieodwracalne, we wsześniejszych badaniach lekarz za każdym razem
    potwierdzał brak jąder, ale dawał nadzieję ,że jeszcze mogą "zejść" - brak
    jąder to też z przyczyn genetycznych.
    Asia