  • Data: 2003-08-12 14:22:24
    Temat: Re: Zwrot pieniędzy za psa
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[WYTNIJ-TO]nteria.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Albercik" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:bhas71$idk$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Jesli jest tak jak ja mowie - to sorry, ale o niektorych sprawach chodowca
    > tez nie musi wiedziec - moze isc wczesniej do wrozki...?

    Po pierwsze gdyby to był hodowca z prawdziwego zdarzenia to pies miałby
    rodowód - albo rodzice szczeniaka byli tacy sami rasowi jak on, albo nie
    dostali zezwolenia na reprodukcję. Po drugie - hodowca uznałby zasadność
    roszczeń Asi - ona jak sama pisze kocha swego "mopa" i nie chce go oddać -
    chce jedynie zwrotu części z owych 1100 - części, która pokryje koszty
    leczenia. Po trzecie genetyczna wada na pewno nie oznacza ze choroba
    wystąpiła w wyniku opieki Asi nad psem.

    Nikt nie wymaga od "hodowcy" czy raczej sprzedawcy bycia jasnowidzem -
    zachowanie jednak tej pani po zgloszeniu przez Asię problemów ze zdrowiem
    pieska dalekie jest od dobrej woli

    HaNkA