    From: "fff" <n...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zwrot pieniędzy z oc
    Date: Sun, 14 Aug 2005 15:59:37 +0200

    > Jedynym sposobem, aby odzyskać zwrot za niewykorzystany okres ubezp. OC to
    > rezygnacja z OC PRZED sprzedażą wozu. Kupiłem samochód od człowieka, który
    > miał OC w MTU. Ponieważ nie zrezygnował ze swojego OC PRZED sprzedażą
    > wozu,
    > jego OC przeszło na mnie (a właściwe to ono zostało na samochodzie, który
    > kupiłem).

    Nieprawda.. Dostałem odpowiedź z MTU. Cytat (część z obszernego maila): "W
    sytuacji gdy nabywca wypowie umowę w ustawowym terminie 30 dni, sprzedawca
    pojazdu otrzyma zwrot za niewykorzystany okres ubezpieczenia. Pokrywa jednak
    również koszty udzielanej 30 dniowej ochrony przez towarzystwo
    ubezpieczeniowe nabywcy pojazdu"

    Pozdrawiam.