  • Data: 2005-08-11 15:40:11
    Temat: Re: Zwrot pieniędzy z oc
    Od: Agryppa <j...@t...com> szukaj wiadomości tego autora

    fff wrote:

    > Witam, mam samochód z OC w MTU Hestia. Płacę składkę w wys. 130 % (bez
    > zniżek, zwyżka za wiek). Chiałbym sprzedać auto, kupujący ma 60 % zniżki.
    > Teraz pytanie: co z tą różnicą? Kto dostanie zwrot? Ja czy kupujący? W
    > jaki sposób się o niego ubiegac?
    > Drugi wariant: kupujący rezygnuje z oc, ubezpiecza samochod w innym
    > towarzystwie. Czysprzedajacy, czy kupujacy musi zerwac umowe z mtu? Kto
    > dostanie zwrot za niewykorzystany okres oc?
    >
    > Probuje się skonataktowac z MTU, ale ich infolinia caly czas zajeta.., a
    > sprawa jest pilna..
    >
    > Pozdrawiam

    Jedynym sposobem, aby odzyskać zwrot za niewykorzystany okres ubezp. OC to
    rezygnacja z OC PRZED sprzedażą wozu. Kupiłem samochód od człowieka, który
    miał OC w MTU. Ponieważ nie zrezygnował ze swojego OC PRZED sprzedażą wozu,
    jego OC przeszło na mnie (a właściwe to ono zostało na samochodzie, który
    kupiłem).

    agryppa
    --
    Pierwszym następcą Świętego Piotra był Linus (64-76) -
    którego imiennik w naszych czasach stał się twórcą Linuksa.