    From: "fi5h" <f...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zwrot oprogramowania
    Date: Wed, 27 Oct 2004 09:30:22 +0200
    Sender: f...@p...onet.pl@2.eia.pl

    Andrzej Solich wrote:
    > On Mon, 25 Oct 2004 22:44:13 +0200, GreenMark

    > Masz takie prawo, tyle że sprzedawca nie ma obowiązku przyjąć go od
    > Ciebie, kierując się choćby treściwą, acz nieuprzejmą maksymą:
    > "widziały gały co brały" :(

    nie ma takiego prawa !!!!!
    nie wprowadzaj czlowieku zametu, bo to nie jest zadne prawo.

    Bo co to za prawo jak sprzedawca nie ma obowiazku przyjac ??
    A sprzedawca nie ma obowiazku wymienic a nawet nie moze tego zrobic bo tu
    nalezy chronic prawa autorskie, dlatego softu nie mozna wypozyczac ani
    wymieniac (chyba ze kopie za kopie).

    Tak to i ja bym sobie pozamawial muzyke przez net a potem oddawal bo mi sie
    utowry nie podobaja.

    > Rękojma za oprogramowanie wyklucza odpowiedzialność za to, że program
    > nie spełnia Twoich oczekiwań.

    nie tylko rekojmia i nie tylko za oprogramowanie.

    --
    fi5h