    From: "Paweł Kulesza" <rokikulesza@wytnij_towp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zwrot kosztów wysyłki.
    Date: Mon, 16 Jul 2007 17:28:44 +0200

    > Jeśli prośby nie skutkują, to w cywilizowanym kraju idzie się do sądu.
    > Jak jesteś z Wawy, to mogę od Ciebie kupić tę wierzytelność za 10zł :)

    Niestety nie jestem z Wa-wy:) Chętnie bym wziął w tym udział, ponieważ
    studiuję prawo i zwyczajnie chciałbym (może to zbyt idealistyczne) ukrócić
    niektóre procedery, przynajmniej u niektórych ludzi. Ja sam swego czasu
    handlowałem na allegro ale wyznawałem zasadę "lepiej stracić 20zł na towarze
    niż dobre imię sprzedawcy. Niektórych jednak to ewidentnie nie
    obchodzi..........