    From: "Jotte" <t...@W...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zwolnienie lekarskie, kontrola z zakladu pracy
    Date: Sun, 19 Mar 2006 00:38:51 +0100

    W wiadomości news:2989423.zbq2LxpzA7@olgierd.org Olgierd
    <n...@n...problem> pisze:

    > Większe. Na tyle większe, że mogę przewidzeć dość dokładnie co zrobi sąd
    > w takiej sytuacji.
    Uwielbiam takie teksty. Wiem co zrobi sąd!
    I oto sąd stał się w zasadzie niepotrzebny, bo przecież Olgierd wie co on
    zrobi. No to po co postępowanie - Olgierd powie jak orzec.

    > Przecież to nie gestapo, a ludzie naprawdę potrafią cuda robić. Remont w
    > środku grypy, wypad na Mazury itd. to skrajne przypadki.
    Co Ty opowiadasz, weź przestań, bądźże realistą. Jak kontrola pracodawcy czy
    ZUSu może stwierdzić, że ktoś mając grypę robi _osobiście_ remont we własnym
    mieszkaniu??? Nie można chorować w mieszkaniu gdzie odbywa sie remont? A kto
    im w ogóle drzwi otworzy i wpuści?
    Nie no, dla mnie to już EOT.

    Jotte